Продавець Topove розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2733 відгуків
+380 (68) 126-35-36
+380 (93) 312-22-82
+380 (63) 132-70-30

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокIBAN UA183220010000026000330130247 ФОП Євпак Наталія Юріївна ЄДРПОУ 3522011389
  • Безготівковий розрахунок IBAN UA853220010000026007310042819Оплата за номером розрахункового рахунку. ФОП Євпак Олександр Анатолійович ЄДРПОУ 3295815151
  • Оплата на карту 4149 4390 2525 5237 Євпак Олександр АнатолійовичВи можете сміливо оплачувати на картку, так як портал Prom.ua захищає всі Ваші покупки до 3000 грн. Наша компанія пройшла перевірку документів на даному порталі.
  • Оплата при отриманні товару

Шановні покупці! Завжди робіть ретельний огляд одержуваного товару безпосередньо у відділенні служби доставки і тільки в присутності працівника служби доставки. Це правило має діяти завжди, незалежно від способу оплати посилки. Якщо Ви оплатили товар заздалегідь, повідомте співробітнику транспортної компанії, що Ви все одно будете робити огляд. Перед оглядом товару, уважно огляньте зовнішню упаковку: вона повинна бути цілісною. При цьому цілісність зовнішньої упаковки не свідчить про стан посилки всередині коробки. 

На жаль, можливі випадки як пошкодження товару при цілісності упакування, так і часткового розкрадання вмісту посилки. При виникненні найменших сумнівів у цілісності вантажу, зв'яжіться з нами, уточніть як саме упакований вантаж, сфотографуйте з різних ракурсів посилку. При виявленні пошкоджень, обов'язково складайте акт-претензію. Якщо Ви не знаєте як правильно це зробити, просто передзвоніть нам і ми Вам дамо чіткі інструкції, що і в якій графі писати. Дорогі друзі, дуже важливий момент! Відділи по роботі з претензіями транспортних компаній навіть не будуть намагатися розбиратися, якщо Ви відступите від правил оформлення претензій. Ми складали претензії до Нової пошти у разі пошкоджень і / або розкриття посилок, нашим клієнтам відмовили у виплатах, оскільки єдиною підставою для матеріальної компенсації у разі пошкодження або недостачі вантажу є акт, складений відповідно до Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0128-98/print1453762368440311 

Сам бланк цього акта дуже простий http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/TF007483.html.

Ви можете самі його написати на звичайному аркуші паперу, при цьому вказавши всі обов'язкові реквізити цього документа, як зазначено в бланку. 

Також просимо Вас звернути увагу на той факт, що в разі нестачі вмісту посилки і / або її пошкодження, яке сталося з вини працівників Нової пошти, ми не будемо брати на себе витрати по компенсації Вам вартості пошкодженого товару, якщо Ви не зробите всіх передбачених законодавством заходів щодо захисту Ваших прав. Бажаємо Вам тільки приємних покупок в інтернеті і тільки виправдання сподівань! 

А якщо вам здається, що ми все ускладнюємо, повірте, це не так. Бо ми часто буваємо всередині складів транспортних компаній, та на власні очі бачимо, що там відбувається. Ось, наприклад, подивіться відео:

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner