Продавець Topove розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3658 відгуків
+380 (68) 126-35-36
+380 (93) 312-22-82
+380 (63) 132-70-30

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна оплата карткою на Промі
  • Оплатити частинами
  • ПісляплатаОплата у відділенні при отриманні товару
  • Оплата на рахунокФОП Бордовський Юрій Андрійович ЄДРПОУ: 1645606776 Рахунок: UA183220010000026001340156812
  • Безготівковий розрахунок IBAN UA183220010000026001340156812ФОП Бордовський Юрій Андрійович ЄДРПОУ 1645606776 IBAN UA183220010000026001340156812
  • Оплата при отриманні товаруГотівкою при отриманні

Шановні покупці! Завжди робіть ретельний огляд одержуваного товару безпосередньо у відділенні служби доставки і тільки в присутності працівника служби доставки. Це правило має діяти завжди, незалежно від способу оплати посилки. Якщо Ви оплатили товар заздалегідь, повідомте співробітнику транспортної компанії, що Ви все одно будете робити огляд. Перед оглядом товару, уважно огляньте зовнішню упаковку: вона повинна бути цілісною. При цьому цілісність зовнішньої упаковки не свідчить про стан посилки всередині коробки. 

На жаль, можливі випадки як пошкодження товару при цілісності упакування, так і часткового розкрадання вмісту посилки. При виникненні найменших сумнівів у цілісності вантажу, зв'яжіться з нами, уточніть як саме упакований вантаж, сфотографуйте з різних ракурсів посилку. При виявленні пошкоджень, обов'язково складайте акт-претензію. Якщо Ви не знаєте як правильно це зробити, просто передзвоніть нам і ми Вам дамо чіткі інструкції, що і в якій графі писати. Дорогі друзі, дуже важливий момент! Відділи по роботі з претензіями транспортних компаній навіть не будуть намагатися розбиратися, якщо Ви відступите від правил оформлення претензій. Ми складали претензії до Нової пошти у разі пошкоджень і / або розкриття посилок, нашим клієнтам відмовили у виплатах, оскільки єдиною підставою для матеріальної компенсації у разі пошкодження або недостачі вантажу є акт, складений відповідно до Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0128-98/print1453762368440311 

Сам бланк цього акта дуже простий http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/TF007483.html.

Ви можете самі його написати на звичайному аркуші паперу, при цьому вказавши всі обов'язкові реквізити цього документа, як зазначено в бланку. 

Також просимо Вас звернути увагу на той факт, що в разі нестачі вмісту посилки і / або її пошкодження, яке сталося з вини працівників Нової пошти, ми не будемо брати на себе витрати по компенсації Вам вартості пошкодженого товару, якщо Ви не зробите всіх передбачених законодавством заходів щодо захисту Ваших прав. Бажаємо Вам тільки приємних покупок в інтернеті і тільки виправдання сподівань! 

А якщо вам здається, що ми все ускладнюємо, повірте, це не так. Бо ми часто буваємо всередині складів транспортних компаній, та на власні очі бачимо, що там відбувається. Ось, наприклад, подивіться відео:

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner